FAQ: Veel gestelde vragen

Deelnemers/inwoners

Ik wil graag deelnemen aan het Meedoenarrangement 2018. Wat moet ik doen?

Voor het Meedoenjaar 2018 kunt u zich aanmelden vanaf 15 januari. Dit doet u door het aanmeldformulier in te vullen op www.doetinchem.nl/meedoenarrangement. Een aanvraag voor deelname wordt binnen 14 dagen in behandeling genomen. Wanneer de aanmelding is goedgekeurd, ontvangt u per e-mail gegevens om uw wachtwoord aan te maken. Door in te loggen met uw eigen gemaakte wachtwoord kunt u met uw toegekende punten van het Meedoenarrangement producten en activiteiten in het aanbod bestellen.

Graag attenderen wij u erop dat in de periode januari/februari uw aanvraag door de grote stroom van aanmeldingen wat langer kan duren.

Aanmelding voor deelname 2018 kan tot uiterlijk 10 december 2018.

Ik was vorig jaar deelnemer van het Meedoenarrangement. Moet ik mij voor 2018 opnieuw aanmelden?

Deelname aan het Meedoenarrangement wordt niet automatisch verlengd naar het volgende jaar. Elk jaar dient u zich opnieuw aan te melden. Voor het Meedoenjaar 2018 kunt u zich vanaf 15 januari 2018 aanmelden. Dit doet u door het aanmeldformulier in te vullen op www.doetinchem.nl/meedoenarrangement. Een aanvraag voor deelname wordt binnen 14 dagen in behandeling genomen. Wanneer uw aanvraag is goedgekeurd, krijgt u een wachtwoord waarmee u producten en diensten kunt bestellen. Uw wachtwoord voor 2017 is niet meer bruikbaar voor 2018.

Graag attenderen wij u erop dat in de periode januari/februari uw aanvraag door de grote stroom van aanmeldingen wat langer kan duren.

Ik heb een aanvraag voor deelname ingediend. En nu?

Uw aanvraag wordt door de gemeente beoordeeld aan de hand van de (gezamenlijke) inkomensgegevens die wij van u hebben ontvangen. Indien wij niet voldoende gegevens hebben, zullen wij contact met u opnemen. Een aanvraag voor deelname wordt binnen 14 dagen in behandeling genomen.

Graag attenderen wij u erop dat in de periode januari/februari uw aanvraag door de grote stroom van aanmeldingen wat langer kan duren.

Hoe gaat het Meedoenarrangement om met mijn opgegeven persoonsgegevens?

Het Meedoenarrangement bewaart zorgvuldig het gebruik van persoonsgegevens. Hierin gaat zij niet verder dan het doel waarvoor uw persoonsgegevens worden verzameld, namelijk om het Meedoen via het Meedoenarrangement mogelijk te maken.

Graag verwijzen wij u voor meer informatie naar de Privacystatement van gemeente Doetinchem http://www.doetinchem.nl/privacystatementgD

Hoeveel punten krijg ik als ik mij aanmeld voor 2018?

Als u zich voor het Meedoenjaar 2018 aanmeldt, is het afhankelijk van uw leeftijd hoeveel punten u krijgt:

0 – 4 jaar: 450 punten ter waarde van €225

4 – 18 jaar: 900 punten ter waarde van €450

18 jaar en ouder: 500 punten ter waarde van €250

Lees voor specifieke informatie over de  puntentoekenning ook de algemene voorwaarden.

Tot wanneer kan ik mijn punten van het jaar 2018 besteden?

Met uw toegekende punten kunt u tot uiterlijk 15 december 2018 bestellingen plaatsen. Hierna zal het zowel online via de website als per e-mail niet meer mogelijk zijn om bestellingen te plaatsen.

Het einde van het jaar nadert en ik heb niet al mijn punten opgemaakt. Kan ik overgebleven punten meenemen naar 2019?

Met uw punten van 2018 kunt u tot uiterlijk 15 december 2018 bestellingen plaatsen. Punten die u hierna overhoudt, gaan verloren. Punten van 2018 kunnen dus niet meegenomen worden naar 2019.

Is dit het volledige aanbod waaruit ik kan kiezen?

Nee. Er komt gedurende het hele jaar nieuw aanbod bij.

Tip: Besteed niet in één keer uw gehele budget! Gaat u eerst bij uzelf en uw eventuele gezinsleden na wat de behoeften zijn en welke producten er besteld moeten worden (bijvoorbeeld schoolbonnen of een zwemles). Deze vragen kunnen u helpen zoveel mogelijk uit uw punten te halen.

Mijn vereniging staat niet tussen het aanbod. Wat nu?

U kunt de vereniging vragen om aanbieder te worden. De vereniging of organisatie kan zich aanmelden via www.meedoenarrangement.nl als aanbieder of voor vragen en meer informatie een e-mail sturen naar info@meedoenarrangement.nl.

Een verzoek om deelname wordt binnen 14 dagen in behandeling genomen.

Elke aanmelding wordt door het team Meedoenarrangement getoetst of deze in aanmerking komt voor deelname als aanbieder.

Kan ik een besteld product of dienst ruilen?

Zodra u een product of dienst heeft afgenomen is het helaas niet meer mogelijk dit in te ruilen.

Gezinsactiviteiten kosten meer punten dan mijn budget. Wat kan ik doen?

Voor gezinsactiviteiten kunnen per jaar eenmalig maximaal 100 punten van een kind en 150 punten van een volwassenen overgeboekt worden naar het account van de hoofdaanvrager.

Het overboeken van punten moet altijd per mail via info@meedoenarrangement.nl worden aangevraagd bij het Meedoenarrangement. Het overboeken van punten kan alleen worden uitgevoerd door medewerkers van het Meedoenarrangement.

Het is niet mogelijk om punten tussen kinderen onderling over te boeken. Het overboeken van punten kan slechts alleen naar de betreffende hoofdaanvrager ten behoeve van gezinsactiviteiten.

Mijn vereniging doet mee. Maar ik heb al een deel van de jaarcontributie betaald.

U kunt vanaf de volgende periode dat u zou moeten betalen (bijvoorbeeld vanaf de zomervakantie) uw punten inzetten vanuit het Meedoenarrangement. Stem dit ook even af met de betreffende vereniging.

Ik heb dit jaar een jaarlidmaatschap afgenomen. Gaat dit af van mijn punten voor volgend jaar?

Nee. Een product of dienst die u dit jaar bestelt, gaat af van de punten van het budget van dit jaar, ook al loopt het abonnement nog enkele maanden in het nieuwe jaar door.

Gaan mijn bestelde producten van 2017 wel over naar 2018?

Sommige producten besteld in 2017 kunnen worden ingeleverd tot uiterlijk 31 januari 2018. Dit uiteraard in overleg met de betreffende aanbieder.

Lees per product de omschrijving goed door tot wanneer of hoelang het product geld is. Er kunnen uitzonderingen zijn die alleen in 2017 nog geldig zijn.

Gaan mijn bestelde producten van 2018 wel over naar 2019?

Sommige producten besteld in 2018 kunnen ingeleverd worden tot uiterlijk 31 januari 2019. Dit uiteraard in overleg met de betreffende aanbieder.

Lees per product de omschrijving goed door tot wanneer of hoelang het product geldig is. Er kunnen uitzonderingen zijn die alleen in 2018 nog geldig zijn.

Ik wil mij afmelden voor de nieuwsbrief van het Meedoenarrangement. Hoe doe ik dit?

Als u meedoet aan het Meedoenarrangement ontvangt u automatisch onze nieuwsbrief. Zo blijft u op de hoogte van alle nieuwtjes en mist u nooit nieuwe acties van het Meedoenarrangement. Indien u de nieuwsbrief niet meer wenst te ontvangen, kunt u zich afmelden door een mail te sturen naar info@meedoenarrangement.nl.

Aanbieders / organisaties:

Ik wil mij aanmelden als aanbieder voor het Meedoenarrangement 2018. Wat moet ik doen?

Deelname aan het Meedoenarrangement wordt automatisch verlengd naar het volgende jaar. Wanneer u geen aanbieder binnen het Meedoenarrangement meer wenst te zijn, dient u uw organisatie af te melden via info@meedoenarrangement.nl.

Ik heb een aanvraag als aanbieder ingediend. En nu?

Uw aanvraag wordt door het Meedoenarrangement beoordeeld aan de hand van de gegevens die u op het aanmeldformulier hebt ingevuld. Indien wij niet voldoende informatie hebben om u als aanbieder in het Meedoenarrangement op te nemen, zullen wij contact met u opnemen met het verzoek om aanlevering van meer informatie. Uw aanvraag wordt binnen 14 dagen in behandeling genomen.

Ik wil mijn organisatie afmelden als aanbieder. Hoe doe ik dit?

Jammer dat u zich wilt afmelden als aanbieder. Dit kunt u doen door een mail te sturen naar info@meedoenarrangement.nl. Vermeld hierin de naam van uw organisatie, de producten waar het om gaat en de reden van afmelding. U krijgt van ons een melding als uw aanbod is verwijderd van de website. Hierna kunnen de deelnemers uw producten niet meer bestellen via het Meedoenarrangement. Producten die zij vóór uw afmelding hebben besteld, blijven nog wél geldig tot de einddatum die in de omschrijving staan.